Zer da SEO?

 1. Zer da SEO?

SEO (Search Engine Optimization) webgune bat optimizatzeko prozesua da, bilatzaileen emaitzetan duen posizioa hobetzeko.


SEO (Search Engine Optimization) webgune bat optimizatzeko prozesua da, bilatzaileen emaitzetan duen posizioa hobetzeko. Horri esker, gunerako trafiko organiko kopurua handitu eta bilatzaileetan ikusgarritasuna hobetu dezakezu.


2. Zein faktorek eragiten dute gune baten sailkapenean?

Faktore asko daude gune baten sailkapenean eragiten dutenak, baina nagusiak edukiaren kalitatea, gunearen arkitektura, orrialdeak kargatzeko abiadura, backlinkak eta seinale sozialak dira.


1. Webguneko edukiaren kalitatea eta berezitasuna

2. Gunearen egitura eta erabilerraztasuna

3. Gunearen agintea eta ospea bilatzaileen aurrean

4. Webgunera seinalatzen duten kanpoko esteken kantitatea eta kalitatea

5. Webgunearen orria kargatzeko abiadura

6. Metadatuen eta gako-hitzen optimizazioa guneko orrialdeetan

7. Sare sozialak eta sareko beste plataforma batzuk erabiltzea gunea sustatzeko eta trafikoa bideratzeko.


3. Zer tresna erabil daitezke SEOrako?

SEO tresna asko daude, besteak beste, Google Analytics, Google Search Console, SEMrush, Ahrefs, Moz eta abar.


1. Google Analytics - webguneko trafikoa eta erabiltzaileen portaeraren jarraipena egiteko.

2. Google Search Console - bilaketa-emaitzetan gunearen errendimendua kontrolatzeko.

3. SEMrush - lehiakideen eta gako-gakoen analisirako.

4. Ahrefs - kanpoko estekak aztertzeko eta esteka potentzial berriak aurkitzeko.

5. Yoast SEO - guneko orrietako metadatuak eta edukia optimizatzeko.

6. Screaming Frog - gunearen egitura aztertzeko eta arazo teknikoak identifikatzeko.

7. Buzzsumo - sare sozialetan eduki ezagunak aurkitzeko eta webgunea sustatzeko erabiltzeko.


4. Zenbat denbora behar du SEO?

SEO etengabeko eguneraketa eta optimizazioa eskatzen duen etengabeko prozesua da. Emaitzak lanak hasi eta hilabete gutxiren buruan nabari daitezke.

SEO etengabeko lana eskatzen duen etengabeko prozesua da. Ez duzu emaitza azkarrik espero behar, ikus daitezkeen aldaketak hilabete batzuetatik urte bat edo gehiago iraun dezaketelako. Guztia nitxoaren lehiakortasunaren, gunearen egoeraren eta SEO-n egiten den ahaleginaren araberakoa da.


5. Zer motatako SEO daude?

Bi SEO mota nagusi daude: orrialdean eta orrialdetik kanpo. Orrialdearen SEO webgune baten edukiaren eta egituraren optimizazioa da. Orrialdetik kanpoko SEO kanpoko faktoreak optimizatzea da, hala nola backlinkak eta seinale sozialak.


Hainbat SEO mota daude, kategoria hauetan banatu daitezkeenak:


1. SEO teknikoa - gunearen alderdi teknikoak optimizatzea, hala nola karga-abiadura, URL egitura, mugikorraren erantzuna, etab.


2. Edukien SEO - webgunearen edukiaren optimizazioa, gako-hitzak, izenburuak, deskribapenak, meta-etiketak, etab.


3. Estekaren optimizazioa - webgunean kalitate handiko kanpoko eta barneko estekak sortzea bilatzaileen aurrean duen agintea hobetzeko.


4. Tokiko SEO - gune bat optimizatzea tokiko bilaketa-kontsultetan ikusgarritasuna areagotzeko, esate baterako, "nire inguruko jatetxeetan" edo "nire inguruko autokonponketa-denda".


5. Bideo SEO - webguneko bideo-edukiaren optimizazioa eta YouTube bezalako bideo-ostalaritza plataformetan.


6. Merkataritza elektronikoko SEO - merkataritza elektronikoko guneak optimizatzea salmentak handitzeko eta bezero berriak erakartzeko.


7. Mugikorra SEO - gailu mugikorretarako gune bat optimizatzea eta bere erabilgarritasuna areagotzea smartphone eta tabletetan.


6. Zer dira gako-hitzak?

Gako-hitzak erabiltzaileek bilaketa-koadroan sartzen dituzten hitzak edo esaldiak dira informazioa bilatzeko. SEO-n zeregin garrantzitsua dute, webgunearen edukia optimizatzen laguntzen baitute.

Hitz gakoak erabiltzaileek bilaketa-koadroan sartzen dituzten hitzak edo esaldiak dira, Interneten informazioa bilatzeko. SEOren testuinguruan, gako-hitzak webgune bateko edukia optimizatzeko erabiltzen dira bilaketa-emaitzetan ikusgarritasuna hobetzeko. Gako-hitzak gunearen gaiaren eta bilatzaileen kontsulten ospearen arabera hautatzen dira. Gunearen orrien izenburu, deskribapen, testu eta meta-etiketetan sartu behar dira, erabiltzaileen bilaketa-kontsultetarako duten garrantzia hobetzeko.


7. Zein SEO akats saihestu beharko zenuke?

SEO-n saihestu beharreko akatsen artean jatorrizkoa ez den edukia, legez kanpoko sustapen metodoak erabiltzea, metadatuak eta etiketak ez optimizatzea eta gako-hitzak gaizki erabiltzea daude.


1. Ez erabili erabiltzaileentzat zentzurik ez duen gako-hitzez betetako edukia.

2. Erabiltzaileentzat ikusgai ez diren, baina bilaketa-robotentzat ikusgai dauden ezkutuko testuak edo estekak erabiltzea.

3. Estekak erostea gunearen sailkapena hobetzeko.

4. Webgunean edo beste gune batzuetan eduki bikoiztuak erabiltzea.

5. Optimizatu gabeko meta-etiketak eta orrien izenburuak.

6. Kalitate baxuko estekak eta edukiak erabiltzea.

7. Ez kontuan hartu mugikorretarako guneen optimizazioa.

8. Gunearen informazio faltsua erabiltzea.

9. Gizartea kontuan hartu gabe

https://ebsoft.web.id/download/hidden-file-tool/#comment-40771

https://www.brooklynblonde.com/seven-mom-friendly-outfits/#comment-105170

https://www.maxmanroe.com/penyebab-ranking-blog-website-merosot-tiba-tiba-di-serp-google.html#comment-135037

http://blogs.harvard.edu/stoptorture/about/comment-page-980/#comment-1078567

https://www.mrps.org/blog/2017/06/19/the-history-of-mrps

http://sites.gsu.edu/jsalters2/1-problem-definition/comment-page-1814/#comment-135848

https://usfblogs.usfca.edu/biol100/2018/07/24/student-of-life-award-spring-2018/comment-page-10/#comments

https://blogs.memphis.edu/padm3601/2016/02/04/the-link-between-mental-health-and-crime/comment-page-218/#comments

https://pls.upi.edu/2021/12/AUN-QA/#comment-12967

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Отзыв о компании Colgate-Palmolive